Spargerea şampaniei de carena vasului…

După deliberări intense alături de Dl.Creier,am hotărât să îmi fac şi eu fotoblog.

Uite-aşa,ca toată lumea are şi locurile unde îmi publicam (şi probabil încă o să imi public lucrările)erau micuţe bucăţele de site-uri (vezi deviantArt,Flickr şi mai ştiu eu ce) care nu îmi garantau expunerea necesară.

Blogul o să-l împart,să crească şî să inflorească,în speranţa că voi reuşi să ating pe cineva cu micuţele mele crâmpeie de realitate şi nu numai.

Curând o să încarc şi seria de imagini la care lucrez de ceva vreme şi al cărei progres a fost diminuat de diferite impedimente mai mult sau mai puţin previzibile.

Până mai tarziu,have a nice day şi obişnuiţi-vă cu exprimări bilingve of this kind. 🙂

2 thoughts on “Spargerea şampaniei de carena vasului…

Leave a Reply

