Una despre futilitatea aplicării pe un post în România

Crack-that-MoldBun, se ia o firmă: mare, mică, mijlocie…după preferințe și disponibilitate. Într-o oarecare măsură se vizitează site-ul, unde, atenție, avem arhicunoscutul si ubiquitarul tab de „Cariere” (a.k.a „Angajăm”/”Lucrează cu noi” etc).
Prin simplul fapt al construcției pieței de afaceri din România, candidatul X, cu ceva-ceva experiență și ceva-ceva pregătire profesională, fie didactico-pedagogică sau empirică,își va lansa CV-ul cu viteza unei bășini de struț direct în nimicnicie sperând mai ceva ca amorezatele curtezane că cineva îl va băgă pe el și în seamă (nu doar în seama mă-sii) și va face un ban cinstit pentru a-și târșâi mârșav crucea obligatorie.
Aici intervine factorul „ați vrut democrație, ia d-aici cu Deminternul!”. Mai exact, candidatul X nu va avea vreo șansă în a fi măcar considerat deoarece nepotul angajatorului Y, băiat cu disperată nevoie de iPhone 16534 va executa o mișcare de revoluție cu numitul organ limbuță (diminutival, casă moară fetili) în direcția și pe traiectul sfincterului anal al angajatorului Y în timp ce execută manevra de „Rusty Trombone” cu o învărtoșeală pătimașă până ce, înduioșat până la ejaculare emoțională, angajatorul îi va oferi cu mărinimie și o promisiune de ore târzii pe sub birouri, respectivul post.
Nepotism este puțin spus iar cum foamea împinge la pierderi semnificative de moral și moravuri sub formă de lacerații asupra integrității umane, nu ne rămâne decât să ne luăm tălpășița către plaiuri  mai însorite (The Shire).

Morala: printre miile de morgane mere Discordiene și copile ale Moirei care sodomizează țara și poporul ăsta în supunere către deznaționalizare, deziluzionare și desensibilizare către orice simț al datoriei către scopuri de mântuire este imposibilitate de a-ți proclama independent valoarea (dacă ești tuciuriu , cu mustăți și duhnești a șaorma dintr-un Mercedes SL600 nu se pune, aia e altă valoare) și abilitățile cultivate aproape subteran.
Economie locală nu susținem ci cumpărăm merele și pepenii turcilor, tratați cu X45 și hormonizați din greu, mastodonți metalici putrezesc în lenea politicienilor îngrășați de felațiile vremelnice ale poporenilor și acutul sentiment bășit de nepăsare infatuată dar cumpărați iPhone 5 și sugeți un Starbucks ca să întrețineți aparenta proclamație a consumatorului modern căci avem nevoie de „branding” și identitate. Ferească Cel de Sus să vă diferențiați după cât de greu gem bibliotecile rafutirlor de cărțile care v-au ținut conștiința trează și v-au dat palme peste ignoranța născută din sudoarea părinților.
Faceți învârteli cu telefoane (telefoanyie?!) și mereți să lucrați la Mega Image și Kaufland, hrăniți-vă copiii cu lapte praf căci v-a secat nicotina cu Sr-90 și gemeți fericiți când vi s-o-nchide capacul deaspura capului…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s